Reklamace a servis

  U veškerého námi dodávaného zboží naleznete fakturu, záruční list, návod v českém jazyce, popř. seznam servisních středisek. Pokud jste našli záruční list nepotvrzený, potom stačí tento záruční list zaslat na naši adresu DOMATECH.CZ s.r.o., Zájezd 6, 552 03, Česká Skalice, kde jej potvrdíme a zašleme K Vám zpět.

  V současné době mnoho výrobců od záručních listů opouští a reklamaci lze uplatnit na základě nákupního dokladu - faktury, která je vždy fyzicky přiložena u zboží, jelikož veškeré zboží expedujeme z vlastních skladů - nikoliv od "dodavatelů". Veškeré dokumenty doporučujeme zasílat nejlépe doporučeně.

  Výrobci, kteří opustili od vydávání ZL: MORA - odsavače, Electrolux a Zanussi u zboží do 3000,-Kč, Krups, Moulinex, Tefal, De Longhi, Rowenta a další.

Jak postupovat v případě poruchy Vašeho spotřebiče zakoupeného u nás?


1.Drobné spotřebiče

  Pro uplatnění reklamace doporučujeme obrátit se přímo na nejbližší autorizovaný servis – reklamace tak bude vyřízena nejrychlejší možnou cestou. Servis Vám též poskytne úplné a odborné informace k Vaší závadě.

  Pro uplatnění reklamace je zapotřebí ke zboží přiložit kopii faktury, popis závady, Vaši adresu, originál potvrzený záruční list byl-li přiložen či vydán. Doporučujeme zboží řádně zabalit do vhodného obalu tak, aby vyhovovalo nárokům přepravy křehkého zboží.

  Seznam autorizovaných servisních míst naleznete v návodu pro použití, popř. v záručním listu, je-li ke zboží vydán nebo na www.najdiservis.cz, případně na oficiálních stránkách výrobce - adresu, link naleznete v našem obchodě u daného zboží. Pokud i přesto se Vám nedaří nalézt adresu autorizovaného servisu, můžete nás emailově na adrese reklamace@domacitechnika.cz kontaktovat, rádi Vám s adresou servisu poradíme.

  V případě, že není možné uplatnit reklamaci přímo v autorizovaném servisu můžete uplatnit reklamaci u nás na adrese provozovny:

DOMATECH.CZ s.r.o.
Zájezd 6
552 03 Česká Skalice



  Bohužel na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele.



1.Velké spotřebiče

  Výrobky typu lednička, pračka, myčka apod. není nutné zasílat k nám či na servis, stačí pouze kontaktovat servis a domluvit s ním návštěvu servisního technika, který k Vám přijede a na místě výrobek opraví.
U štípaček, sekaček a další zahradní techniky servis k Vám k zákazníkovi nejezdí a v rámci záruky se můžete obrátit na nejbližší servis ve Vašem bydlišti.

  Kontakt na nejbližší servisní středisko opět naleznete v návodu pro použití, popř. v záručním listu, je-li ke zboží vydán nebo na www.najdiservis.cz, případně na oficiálních stránkách výrobce - adresu, link naleznete v našem obchodě u daného zboží. Pokud i přesto se Vám nedaří nalézt adresu autorizovaného servisu, můžete nás emailově na adrese reklamace@domacitechnika.cz kontaktovat, rádi Vám s adresou servisu poradíme.   Před kontaktováním servisu si připravte fakturu, záruční list. Máte-li záruční list nevyplněný, zašlete nám jej k potvrzení na naši adresu:

DOMATECH.CZ s.r.o.
Zájezd 6
552 03 Česká Skalice



Veškeré informace o uplatnění reklamace najdete také v Nákupním řádu.